فرمانداری سمنان
ENGLISH
شرح وظايف حوزه هاي فرمانداري
معاونت
معاون فرماندار علاوه بر این که در غیاب فرماندار مسئولیت های ایشان را دارا می باشد و بر عملکرد واحدهای فرمانداری نیز جهت حسن اجرای امور به صورت مستمر نظارت خواهد داشت در زمینه های زیر نیز اقدام و پیگیری می نماید .

الف ) نظارت و بازرسی :
1- تشکیل جلسات ماهانه با هماهنگی فرماندار
2- نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان
3- اعمال نظارت ویژه بر عملکرد کمیته های اجرایی آرد و نان و حوادث غیر مترقبه
4- تماس های حضوری و تلفنی با مسئولین شهرستان جهت اطلاع از نحوه کار آنان
5- ایجاد هماهنگی بین ادارت و بخش داری های تابعه
6- پیگیری عملکرد کلیه دستگاه های اجرایی و بررسی کیفیت و کمیت کار آن ها
7- دبیر جلسه شورای اداری
8- پیگیری امور مربوط به ارزشیابی سالانه مسئولین ادارات و کارکنان فرمانداری
ب ) امور اجتماعی :
1- جلب اعتماد مردم به مسئولین از طریق ارتباط مستقیم و مستمر با آنان
2- پیگیری تقاضاهای مردم از ادارات و دادن تذکرات لازم در جلات به مسئولین جهت برخورد صحیح با مردم
3- برگزاری ملاقات های عمومی در شهر و روستا با هماهنگی فماندار
4- تشکیل جلسات مختلف و پیگیری مصوبات آن ها
ج ) امور اقتصادی :
1- ایجاد انگیزه و اطمینان برای سرمایه گذاری به منظور ایجاد کارخانجات و واحدهای زیر بنایی .
2- بررسی طرح های پیشنهادی ادارت در شورای برنامه ریزی شهرتان و اقدام مقتضی
3- تلاش در ایجاد شرکت های تعاونی و پیگیری استقرار دستگاه های مختلف اعم از مولد انرژی و ... در شهرستان
د ) مسائل فرهنگی و آموزشی :
1- اعمال سیاست های عمومی دولت در زمینه مسائل فرهنگی
2- تشکیل جلسات مربوطه در این راستا
3- پیگیری ایجاد مراکز علمی و آموزش عالی در شهرستان به منظور ارتقاء سطح فرهنگی منطقه با هماهنگی فرماندار
4- پیگیری مسائل مربوط به جوانان ، اشتغال و آموزش برنامه های تفریحی و ...
5- پیگیری و اقدامات لازم در خصوص سایر امور محوله از جانب استان و مافوق
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دفتر فرماندار
1- تنظیم اوقات ملاقات و ارتباط تلفنی با توجه به اولویت ها و با هماهنگی مدیر واحد
2- پاسخگویی و احترام نسبت به مراجعان و همکاران
3- راهنمایی ارباب رجوع
4- جلوگیری از اعمال تبعیض در بین مراجعان
5- رعایت اولویت ها در تنظیم جلسات
6- پیگیری نامه ها تا حصول نتیجه
7- ارجاع کارها قبل از وقت اداری به واحدها
8- در جریان قرار دادن فرماندار از وقایع مهم
9- دسته بندی و مرتب کردن نامه ها و تحویل به فرماندار و معاونت
10- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
حراست
1- پیگیری در مورد صدور کارت شناسایی و تردد جهت پرسنل
2- برقراری کشیک حفاظتی جهت انجام امور اداری
3- انجام اقدامات لازم به منظور آموزش حراستی
4- هماهنگی با حراست استانداری
5- همکاری و پیگیری در زمینه تهیه برنامه ارزشیابی سالانه کارکنان
6- جمع آوری اطلاعات در خصوص کارکنانی که خدمت و ارزیابی کار آنان برجسته و یا ضعیف تشخیص داده شده است
7- بررسی و پیگیری و اعلام صلاحیت حفاظتی در مورد داوطلبین اشتغال ، انتقال ، ماموریت و متقاضیان سلاح
8- اقدام لازم به منظور پیشگیری از امکان نقض مقررات حراستی و رسیدگی به موارد نقض شده
9- تنظیم سیستم مناسب جهت حراست و نگهداری از پرسنل و تاسیسات و کنترل ورود و خروج کارکنان و نظارت بر عملکرد آنان در پاسخگویی به مراجعات روزانه مردم در جهت رعایت مقررات
10- انجام کلیه امور محرمانه مربوط به دستگاه ها
11- سرکشی از ادارات سطح شهرستان و ارائه مشکلات و نارسایی ها به مافوق
12- شرکت در جلسات مختلف شهرستان و استان و ارائه گزارش به مافوق
13- تشکیل جلسات مسئولین دوایر فرمانداری و بخشداری ها
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
شرح وظایف کارشناس فناوری اطلاعات :
1- مدیریت سایت فرمانداری سمنان
2- ارائه طرح های به کارگیری و توسعه فناوری اطلاعات
3- ایجاد، مدیریت (از جمله ایمن سازی، تهیه نسخه پشتیبان و ...)
4- ارائه خدمات ارتباطی شبکه های رایانه ای فرمانداری و بخشداریهای تابعه شهرستان
5- تامین و تهیه سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز از طریق بهره گیری از بخش خصوصی
6- هدایت پشتیبانی های فنی سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده
7- تهیه گزارش های عملکرد برنامه ای ماهانه
8- انجام سایر امور محوله مرتبط با وظایف
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دفتر سیاسی
1- انجام امور مربوط به تلکس ، فاکس ، بی سیم و تلفن
2- بررسی نامه ها و مطالب و انتقادهایی که از جانب نمایندگان مجلس مطرح و یا مکاتبه می شود
3- طرح و تعقیب دعاوی کیفری مربوط به فرمانداری
4- رسیدگی و نظارت بر امور مربوط به اتباع و مهاجرین خارجی
5- بررسی و پیشنهاد طرح های لازم به فرماندار جهت طرح در شورای تامین
6- رسیدگی به موارد ارجاع شده از سوی فرماندار و معاونت
7- مطالعه و بررسی و اتخاذ تدابیر عملی به منظور ایجاد و سازماندهی نیروی انتظامی و تجهیز و تقویت آن
8- پیش بینی های لازم برای تشکیل جلسه مربوط به کشف و جمع آوری اسلحه و مهمات و وسایل ارتباط جمعی غیر مجاز (بی سیم و ...)
9- مراقبت در حسن اجرای مقررات وظیفه عمومی
10- پیگیری امور مربوط به تابعیت و شناسنامه و طرح نتیجه در جلسه شورای تامین
11- جمع آوری اخبار و شایعه منطقه و گزارش به مافوق
12- تنظیم گزارش و جمع آوری اطلاعات سیاسی انتظامی و اجتماعی در مورد مشکلات و نارسایی ها و تنش های قومی ، طایفه ای و کارگری و غیره
13- کسب اخبار و اطلاعات در مورد عملکرد پاسگاه های انتظامی و ارائه راه ها و پیشنهادات در این خصوص
14- تهیه صورتجلسات شورای تامین شهرستان و پیگیری مصوبات مربوطه
15- تهیه صورتجلسات کمیسیون قاچاق ، سرقت و کمیته امنیتی انتخابات و پیگیری مصوبات مربوطه
16- ارائه پیشنهادات و راه حل های ممکن در جهت رفع مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی و امنیتی
17- تشکیل جلسه کمیسیون مواد مخدر و پیگیری مصوبات
18- پیگیری امور مربوط به تشکل های سیاسی
19- جمع بندی و شناسایی وقایع شهرستان و انعکاس به فرماندار و ...
20- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
روابط عمومی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
1- جمع آوری و تمرکز اطلاعات و اخبار مربوط به فرمانداری
2- بررسی و تجزیه و تحلیل مطالب منتشر شده در رسانه های گروهی در ارتباط با فرمانداری
3- ترتیب برنامه های مصاحبه مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی فرماندار و دیگر مسئولین
4- همکاری در برگزاری سمینارها و گردهمایی های متشکله توسط فرمانداری و تهیه گزارش های سمعی و بصری و انعکاس آن از طریق رسانه های گروهی و هماهنگی در این قبیل موراد با رسانه ها
5- ارتباط مستقیم با روابط عمومی استانداری و ادارات
6- همکاری مستمر در برگزاری مراسم مذهبی و برپایی نماز جماعت و تعظیم شعائر اسلامی
7- انجام امور انتشاراتی و چاپی فرمانداری
8- ایجاد و اداره آرشیو اطلاعاتی ، نوار ، فیلم و روزنامه
9- در صورت تامین اعتبار اداره کتابخانه فرمانداری
10- همکاری در امر مراسم استقبال و بدرقه مهمانان
11- انجام امور سمعی و بصری فرمانداری
12- تهیه مقدمات جلسات و دعوت از اعضاء حسب دستور مقام مافوق
13- ارائه تحلیل و گزارش نهایی برای مراسم و بیان مشکلات احتمالی و نقاط ضعف و قوت به مقام مافوق
14- تهیه گزارش از مشکلات شهرستان با همکاری دستگاه های اجرایی و ارائه به مافوق
15- حضور در میان جامعه شهری و روستایی و آگاهی از مشکلات فصلی و دائمی مناطق مختلف شهرستان و ارائه گزارش به مافوق
16- حضور در جلسات و مسابقات فرهنگی و ورزشی شهرستان به منظور آگاهی از برنامه ها و تهیه گزارش و ارائه به مافوق
17- ارسال اخبار و گزارشات شهرستان به استان حسب دستور مقام مافوق
18- همکاری در زمینه تشکیل جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان
19- تهیه بولتن و جمع بندی سالانه گزارشات مربوط به برنامه های شهرستان در ابعاد مختلف
20- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
ارزیابی عملکرد
همکاری در تهیه و تدوین شاخص های اختصاصی و معیارهای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی و موسسات و سازمان های وابسته به آن
اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد و تکمیل فرم های مربوط و تهیه مستندات لازم
احصاء فرم های تکمیل شده و مستندات آن ها و ارائه به شورای تحول اداری یا کمیسیون تحول اداری دستگاه
همکاری و هماهنگی با شورای (یا کمیسیون) تحول اداری دستگاه به منظور تعیین و تایید امتیازات
بررسی برگه های تکمیل شده و تایید آن ها بر اساس عملکرد واقعی توسط شورای (یا کمیسیون) تحول اداری
پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد دستگاه اجرایی ، موسسات و شرکت های دولتی وابسته تهیه گزارش تحلیلی از نتایج ارزیابی و ارائه آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در مقاطع زمانی تعیین شده
نظارت بر حسن اجرای برنامه های ارزیابی عملکرد در دستگاه اجرایی ، موسسات و شرکت های دولتی وابسته و تحلیل ارزیابی های انجام شده و ارائه پیشنهادهای لازم
انجام مطالعات و تحقیقات لازم در رابطه با برنامه های عملکرد و شاخص های مورد عمل در دستگاه اجرایی و ارائه پیشنهادهای لازم
انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد دستگاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع می گردد
دریافت برگه های تکمیل شده توسط مدیران مسئول و مجریان دستگاه ذی ربط و تلفیق آن ها و ارسال جهت تصویب به مراجع ذی ربط
بالا
وظایف بازرسی
تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر ، دوره ای و یا موردی از واحدهای ملی و استانی برای سنجش میزان «مطابقت عمل و عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف ، برنامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی دستگاه
بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع
تهیه گزارشات نوبه ای در فواصل ماهانه ، سه ماهه ، شش ماهه ، نه ماهه و سالانه برای اطلاع وزیر و بالاترین مقام اجرایی دستگاه از عملکرد واحدهای مختلف
برقراری ارتباط با سازمان بازرسی کل کشور و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاه ها و رسانه های جمعی و مطبوعات
تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها ، مدیریت ها و کارکنان بر اساس بازرسی های انجام شده
کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی های آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به مدیران ذی ربط و بالاترین مقام اجرایی دستگاه
آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان با همکاری واحد آموزش دستگاه
اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به واحد امور اداری برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها در چارچوب قوانین و مقررات ذی ربط
بالا
وظایف پاسخگویی به شکایات
دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین) از واحدها و کارکنان دستگاه
بررسی و تحقیق پیرامون صحت یا سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور
پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای بالاترین مقام اجرایی دستگاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد
پیگیری از نتایج گزارش های تهیه شده
پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
کارشناس اداری و مالی
1- نگاهداری و تنظیم اعتبارات و اظهار نظر در خصوص طرح های مالی و انجام امور بانکی
2- تنظیم صورت تعهدات و دیون و تهیه دفاتر مربوط به حساب های بانکی و کنترل صورتحساب و مراقبت از اسناد هزینه ها
3- همکاری و ارائه گزارش در خصوص تهیه بودجه
4- تهیه لیست حقوق و مزایای کارکنان و ... پرداخت هزینه های مستمر و دادن تنخواه به کارپرداز
5- اقدام در جهت رفع مشکلات فرمانداری و بخشداری ها و اقدام در خصوص مطالبات و پرداخت دیون
6- مراقبت در انجام امور پرسنلی و اداری و پیگیری در زمینه صدور احکام استخدامی کارکنان و پرونده های استخدامی و داوطلبان استخدام
7- اقدام در مورد دفتر هیات تخلفات اداری و ابلاغ و اقدام در اجرای احکام و رسیدگی در مورد دعاوی استخدامی
8- رسیدگی و اقدام در مورد بازنشستگان
9- انجام امور مربوط به انتقالات
10- پیگیری احکام مربوط به برقراری مزایای مستمر و غیر مستمر
11- پیگیری ترفیعات و تغییر گروه سالانه کارکنان به کمک واحدهای فرمانداری
12- بررسی در مورد حائزین شرایط برای انتصاب به پست های بلا تصدی و ارائه پیشنهادهای لازم
13- رسیدگی به حساب های تنظیمی واحدها و بخشداری ها
14- ابلاغ قوانین و تصویب نامه ها و آیین نامه ها و اساسنامه های مصوب به واحدها
15- رسیدگی به کلیه امور ساختمانی و تعمیراتی و تحویل گرفتن کارهای انجام شده طبق قرارداد
16- تهیه و تنظیم نمونه های مکاتباتی
17- نظارت بر نحوه انجام وظیفه نیروهای خدماتی
18- تنظیم احتیاجات پرسنلی سالانه و.احدها و نیازمندی های فرمانداری و بخشداری ها
19- تهیه اطلاعات و آمارهای پرسنلی
20- انجام بررسی های لازم در زمینه چگونگی تامین رفاه کارکنان
21- تهیه و تنظیم امور مربوط به بیمه بهداشتی و درمانی کارکنان
22- مراقبت در حفظ ابزار و لوازمی که در انبار نگهداری می شود
23- پیشنهاد پست های جدید به تناسب کارهای جدید
24- تهیه و تنظیم گزارشات آمار و اطلاعات مورد درخواست استانداری در زمینه امور اداری و اموال فرمانداری
25- تهیه لیست کشیک کارکنان
26- معرفی کارکنان جهت شرکت در کلاس های توجیهی و آموزش کوتاه مدت
27- تشکیل جلسات شورای کارکنان و پیگیری مصوبات
28- امور مربوط به نقلیه فرمانداری و پیگیری تجهیزات و تاسیسات ادارذی و پیش بینی نیازمندی های سالانه
29- نظارت بر حضور و غیاب کارکنان
30- اقدام لازم در جهت تعمیر وسایل و لوازم اداری
31- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
امور اجتماعی و انتخابات
1- بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی شهرستان
2- تعیین اولویت ها و نیازمندی های اجتماعی و فرهنگی منطقه
3- تحقیق پیرامون مسائل و مشکلات و آسیب های اجتماعی و ارائه زراه حل های مناسب برای رفع آن ها
4- بررسی و ریشه یابی عوامل ناهنجاری ها و آفات اجتماعی
5- ایجاد هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای طرح های مبارزه با منکرات و مفاسد اجتماعی
6- بررسی و ایجاد هماهنگی در تحقیقات و تبلیغات مربوط به مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر
7- بررسی شکایات و اعتراضات نسبت به مصوبات شوراها و نیز تخلفات و انحرافات شوراها
8- پیگیری امور مربوط به آموزش اعضاء شوراهای اسلامی
9- برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی و پیش بینی های لازم به منظور انجام امر انتخابات
10- برآورد اعتبارات ، نیروی انسانی و مسائل و لوازم مورد نیاز انتخابات
11- تهیه شناسنامه انتخاباتی
12- شناسایی و پیشنهاد افراد واجد شرایط جهت اعمال بازرسی و کنترل انتخابات به فرماندار
13- استخراج نتایج آمارهای مربوط به هر انتخابات و تجزیه و تحلیل آن ها و تهیه گزارشات لازم
14- تکمیل پرونده های انتخاباتی و ارسال آن ها به استان
15- مطالعه و بررسی و انجام امور مربوط به تقسیمات کشوری در شهرستان
16- مطالعه لازم در خصوص امور مربوط به نام گذاری محلات شهر و تقسیمات کشوری
17- تنظیم شناسنامه روستا حاوی اطلاعات مذکور و اولویت بندی روستا در راستای خدمات رسانی بهینه به مردم در ابعاد فرهنگی ، آموزشی ،‌خدماتی و بهداشتی
18- تهیه گزارش از کارهای انجام شده در روستاها و پیگیری مشکلات ارباب رجوع در شهرستان تا حصول نتیجه
19- پیگیری و مکاتبه در خصوص امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا
20- دبیر جلسات شورای اجتماعی ، شورای بهداشت ،‌شورای پشتیبانی سواد آموزی ، کمیته امور بانوان و جوانان پیگیری مصوبات شورای اداری و سایر جلسات
21- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دایره عمران
1- تشخیص نیازمندی های عمرانی شهرستان در چهارچوب مسئولیت های وزارت کشور و تعیین اولویت ها به منظور فراهم نمودن موجبات اجرای آن ها
2- بررسی و مطالعه و همکاری در خصوص طرح های هادی و جامع شهرستان
3- هماهنگی و همکاری لازم در خصوص امور شهرداری و نظارت بر کارهای شهرداری
4- مطالعه و ارائه پیشنهاد در خصوص برنامه های مدیریت و برنامه ریزی استان جهت تامین اعتبار
5- تماس با سازمان مدیریت و سایر دستگاه ها برای تصویب و اجرای طرح ها
6- همکاری با مسئولین ادارات در مراحل مختلف پیاده نمودن طرح ها
7- کنترل و بررسی اعتبارات عمرانی شهرداری و ...
8- گزارش پیشرفت عملیات عمرانی حوزه شهرستان و بررسی علل تاخیر در اجرای پروژه ها
9- بازدید به هنگام و نظارت دقیق بر پروژه ها و طرح های عمرانی و در صورت لزوم پیگیری در جهت دریافت اعتبارات
10- نظارت و مراقبت در امور مربوط مربوط به توزیع معادن شن و ماسه
11- نظارت و پیگیری لازم در زمینه تامین مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی و همکاری با کارشناس دفتر فنی استانداری در رابطه با امور عمرانی شهر
12- ارائه به موقع فرم مربوط به نواقص پروژه هایی که نقص دارند و کنترل میزان مصالح مصرف شده
13- تشکیل جلسات شورای برنامه ریزی شهرستان و پیگیری مصوبات
14- پیگیری امور مربوط به منازل سازمانی
15- پیگیری امور مربوط به حفاری در سطح شهر
16- بازدید از مناطق خسارت دیده به اتفاق اعضاء کمیته و در صورت لزوم پیگیری امور مربوط به خسارت
17- تشکیل جلسه کمیته برفروبی و پیگیری مصوبات
18- بررسی طرح های عمرانی روستاها و شهرداری ها برای استفاده از اعتبارات وزارت کشور همچنین طرح هایی که از محل اعتبارات عمرانی انجام می گیرد
19- مطالعه و بررسی وضع روستاها و شهرهای شهرستان از نظر تاسیسات و تسهیلات رفاهی به منظور شناخت و تعیین نیازهای مالی و خدماتی روستاها و شهرداری ها
20- همکاری در زمینه برنامه ریزی عمرانی فرمانداری در رابطه با تهیه و تنظیم معیارها و ضوابط لازم برای تعیین اولویت های طرح های عمرانی در روستاها و شهرها
21- بررسی در مورد منابع درآمد شهرداری به منظور ارائه خط مشی و اتخاذ روش های مناسب در جهت ارتقاء سطح درآمد شهرداری و خودکفای آن ها
22- بازرسی از خدمات عمومی در سطح شهر و روستا و تهیه گزارش های ماهانه جهت مراجع ذی ربط
23- تعیین اولویت ها از نظر مبارزه با خطرات ناشی از سیل برای تخصیص اعتبارات
24- بررسی نیازهای مالی شهرداری ها و انجام امور مربوط به حسابرسی آن ها
25- نظارت بر کار شهرداری و مراقبت در امور راهنمایی و رانندگی و اتوبوسرانی و تاکسیرانی و شرکت حمل و نقل
26- انجام امور مربوط به بخش کشاورزی ، صنایع ، ترافیک ، اصناف ، کمیسیون نظارت ، تعزیرات حکومتی و تنظیم بازار
27- پیگیری امور مربوط به سوخت رسانی در سطح شهرستان و سرکشی و نظارت بر توزیع مواد سوختی توسط فروشندگان
28- ارائه آمارها و جمع بندی نیازمندی های شهرستان اعم از شهر و روستا و پیگیری نارسایی ها از طریق ادارات شهرستان و استان
29- انجام کلیه امور مربوط به تسویه حساب ها با فروشندگان و عاملین
30- جمع بندی توزیع مایحتاج و ارزاق عمومی وارده به شهرستان و پیگیری نارسایی ها و مشکلات موجود در این زمینه
31- انجام امور مربوط به طرح تکریم ارباب رجوع
32- پیگیری امور مربوط به اشتغال و تشکیل کمیته اشتغال و نظارت بر طرح های تولیدی و خدماتی شهرستان و پیگیری و جمع بندی اعتبارات اشتغالزا از محل منابع مختلف اعتباری
33- پیگیری امور مربوط به حوادث قهری و غیر مترقبه در سطح شهرستان
34- جمع آوری آمار و امکانات رفاهی و خدماتی ، فرهنگی و بهداشتی شهرستان اعم از شهر و روستا
35- آمار روستاهای فاقد آب و برق و جاده و مدرسه و مسجد
36- تهیه گزارش از حوادث به منظور برآورد خسارت
37- تهیه گزارش لازم در خصوص حمل و نقل شهری و روستایی
38- رسیدگی به امور اصناف و اتحادیه های ذی ربط
39- جمع آوری اطلاعات در خصوص وضعیت توزیع ارزاق عمومی در شهرستان (شهر و روستا) و انعکاس به مسئولین ذی ربط
40- انجام سایر امور محوله از جانب مافوق
1398/09/27

نشانی: سمنان- میدان نماز- فرمانداری سمنان - کد پستی:3519783141 - ایمیل روابط عمومی: farmandarisemnan@ostan-sm.ir - تلفن: 5-33331583-023 - دورنگار: 33334870 -023

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به فرمانداری سمنان می‌باشد.
Powered by DorsaPortal